NazAkyol06 Kızlar cinsiyetleri öğrendiniz mi ?? 🥰 Biz dün öğrendik 14+4 haftalığız. Kızımız olucak Allahın izniyle 👧🏻💕 İsmini de Defne düşünüyoruz 🌸 Sizin cinsiyetler nedir ? İsim ne düşünüyorsunuz ? Hadi birbirimize fikir verelim ❤️
Serapp11 NazAkyol06 bizimde yarın netleşcek ama önceden kız demişti bende Alisya koymayı düşünüyorum, 😁 1t+2deyiz bizde 🥰🥰
Aylin_16 NazAkyol06 12 de kız dendi net değil ama ben daha hamile kaldığımı rüyamla öğrenmiştim rüyamda adını yasemin gördüm oyüzden Yasemin düşünüyoruz inşallah 💕 şuan 18 haftalık olduk
Svmaras dilek6 Aden hayalimdeki isim… ama oğlum oluyor isim bulamıyorum 😃😃 Adene uygun bir erkek ismi aranıyor 😃😃
suyesili Aylin_16 biz de 24 haftaligiz 🤗 hamile kalmadan önce ruyama girmişti çok etkisinde kaldım kız ismi Sare girmişti 🌺 detaylıda kızımız olacağı kesinleşti eşimle bu ismi koymayi düşünüyoruz çok de beğendiğim bı isim çok şaşırmıştım 🙏
zennure-45B Busradzn yaaa çok güzel bizede kız dedi doktorumuz 13 haftaliğim ama net olmadı daha bizde Yüsra Nur koyucaz🥰🐣
kubra_15_07 27+6 oğlum olacak Alparslan koyacağız. Oğlumun adı Kayra kızımın adı Zümra son numara Alparslan 🥰
Benherseydenoncebiranneyim Ozlem123467 aynı haftadayız aynı durumdayız 😄 zaman geçmiyor gibi sanki dimi
Kbr-2 NazAkyol06 33 haftalığız erkek geliyor bizede ismi mert olucak inşallah 14 aylık da kızım var adı nisa belki fikir olur sizede 😌
Ozlem123467 Kbr-2 rüzgarda guzel isim. Erkekte hisetgin degisik belirtiler varmiydi bn oglum olsun istyorum