Yldzsenk Kizlarrr 26+6 günlük hamileyim. Dün aksamdan beri bebek aşağıda sanki tekmeleri hareketleri aşağıda vajinada hissediyorum ve vurdukca ağrı acı oluyor.Kontrole 2 hafta var.Sizce nedir ? Pozisyon değiştirince geçiyor sanki.
Karatayy7744 Yldzsenk Merhaba canım içini ferah tut 23 haftalıkta benim bebeğimde dönmüştü kafası aşağıdaydı erken doğum riskin var dediler ama sonrasında tekrar döndü özellikle bu haftalarda bebek dönüyo ve baskı da yapıyo sen kanamanın olup olmadığına dikkat et hareketlerini göz önünde bulundur içini ferah tut ve kendini yorma sırt üstü uzan bol bol😊
Sekerimmm Yldzsenk Bisi olmaz Allahin izniyle canim bn ilk gebeliğim de de oglusum hep kasigimda daydi simdi 21 haftalık ikinciye hamileyim buda kasigimda hep oraya vuruyo cok kasik agrisi yapiyo baskidan
Nilufar_1996 Yldzsenk canım aşağıda hissediyorsan tam tersine ayakları orda eğer sert vuruyorsa bide üst tarafin daha çok kabarıyorsa kafası ordadır. Korkma erken doğum belirtisi değil.
Yldzsenk Karatayy7744 Yaaa sağol canim valla biraz rahatladım, döndüğünü hissediyorum ama asagilarda hissedince bir korktum geri çıkıyor yukarı hissediyorum geri inip çıkıyor😊
Karatayy7744 Yldzsenk Benim döndüğü gün kontrolüm vardı evde hiçbir şekilde oturamamıştım vajinama da aşırı baskı yapıyodu arka taraflarıma doğru ağrım vardı doktora gittiğimde doktor direk progestan verdi bir de iğne verdi iğneyi 3 defa yaptırdım progestanı arada kullandım ertesi gün detaylı ultrasona girdiğimde kafasını yukarı çevirmişti dönmüştü yani
Yldzsenk Karatayy7744 ben neredeyse en basindan beri progestan kullanıyorum gece iki tane fitil olarak . İnşallah birşey olmaz , 🤲
Nilufar_1996 Yldzsenk kafası ustteyse kasiklara vurur ayaklari genellikle. Kafasinida kaburga altına falan sokar veya mideye baskı yapar. Korkma canım doğuma kadar 100 defa döner içerde daha doğum pozisyonu almadı erken içerisi geniş takılıyor.b
Yldzsenk Nilufar_1996 Madem içerisi geniş şimdi rahat rahat takılsın 😁 son zamanlarda yer dar gelecek.Saglicakla alalım kucaklarimiza ins