Yengecc33 ben gebeliğin başından beri coraspin kullandım. Doktorum hem covide önlem olarak başlattı erkenden hemde ilk gebeliğimde gebelik zehirlenmesi yaşadığım için kullandım. Çok tıkalı damar durumunda iğne veriliyor oksapar. Ama d dimer diye bi test var, onu yapıyor yüksek çıkarsa iğne veriyolar genelde coraspin yetersiz kalıyor.