NazAkyol06 Meraba kızlar. Doktor kontrolüne gittik dün. Normalde 14 haftalığız ama doktorumuza göre 1 hafta önde gidiyoruz ona göre 15 haftalıktık. Sizce hangi tarihle happy mom’da devam etmeliyim ?
Elifkzlcn NazAkyol06 Bende 2li tarama testi için gittiğimde 12 haftalık olması gerekirken 13 haftalık çıktı kadin doğum doktorunla görüş 1 hafta öne çekin dedi ama bilemiyorum bugün gidicem bakalim kendi doktorum ne dicek
alcang NazAkyol06 her zaman son adet tarihiniz geçerlidir geç döllenme değilse eğer bebeğin önden gitmesi gelişiminin iyi olduğunu gösterir doğum zamanını değil
Sevdaelmc NazAkyol06 sezeryan da tabiki önde giden tarihte önemli şahsen benim bebeğim 10 gün önde gidiyor ve sezeryan olucam doğumum ultrasyon yani bebeğin gelişimine göre olucak