Gltsrmys Merhabalar. Verdiğim idrar kültürünün sonucu cıkmış. ’Normal uregenital flora üredi ’yazıyor. Ne anlama geldiğini bilen var mi?simdiden tesekkurker
deletedmom87894 Gltsrmys ondan anlamayız ki bide doktor bana üre olmamış iyi desi üre oluşması kötü sanırsam 🤷🏻♀️Ama enfeksiyonum vardı
Asilsmommm İdrar kültürünü nasıl verdiniz enfeksiyon kaç çıktıda verdiniz acaba bende enfeksiyon çıktı da