deletedmom87894 2 gündür fark sabahları aç karnına tahin pekmez yiyorum bebeğim kıpır kıpır 21+2 yiz🙏🏻Hissedeyim diye sürekli tahin pekmez yiyorum kilo alıcam iyice diye korkuyorum😂
Sssna deletedmom87894 benimde ilk başta hep tahin pekmeze oynuyordu. Şimdi 24teyiz herşeye oynuyor. Ilık duşa girmem bile yetiyor kıpır kıpır oluyor 😅
[silindi] deletedmom87894 kilo almanızı geçtim şekeriniz yükselecek ve bu kilodan daha önemli sağlık sorunlarına sebep olacak, kafanıza göre yapmayın böyle şeyleri 🙏
Sssna deletedmom87894 hemde nasıl hiç bir zaman yalnız olmadığını hissediyorsun 🥰🥰🥰 sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah
deletedmom87894 [silindi] teşekkürler canım☺️ bebim yediğim tatlının haddi hesabı yok vallahi resmen tuzlu yemek içimden gelmiyor😂şekerime bakıyorum bişey çıkmıyor şükür💙
[silindi] deletedmom87894 aman Allah korusun gebelik şekeri önemli diyorlar malum şeker de sinsi bir hastalık, ben sizin sağlığınız içim diyorum. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏