kuzeymomsss Cansel22 canım bende bu seti sordum sadece o battaniyeyi nohut battaniye ile değiştirmek istedim nohut battaniyeye ekstra 30 TL koydu kargo ile birlikte 367 TL dedi sen nasıl 220 aldın ki 🙄
Hanife_ Cansel22 güle güle kullan canım benimde geçen hafta geldi aynı yerden kızım için yaptırdım 10 lu set 230 a yaptırdım içime şimdi yıkadım ütüledim valizde yerini bu aldi😀
Cansel22 Hanife_ bende otuzuncu haftadayım artık yavaş yavaş bitiyo herşey ikinci bebegim çoğu şeyim ilk bebegimden kaldı o yüzden bunun sadece iste hastane seti ufak tefek şeyleri eksikti şuan bende hazır gibiyim sadece çantaya koymak kaldı
Hanife_ Cansel22 aynen benimde ikinci bebeğim geç başladm almaya şimdi 33+3 üm ilk bebeğim erkekti ortak şeyleri seçtim şimdi kızım olcak zaten genelde ortak renkleri almıştım oğlumda sarı kırmızı gri yeşil çok mavi takılmamıştım iyi oldu
Hanife_ https://resimyukle.io/r/dscOpVxze1 madrebebekten puset örtüsü de aldım ama içime sinmedi çıt çıt yerleri kaymış güzel durmuyor takıntılıyım bu konuda
Cansel22 Hanife_ benim ilk kızdı bu erkek genelde düz renk alt üst takım tulum falan almıştım elbise tarzı pek almamıştim iyikide öyle yapmışım baya idare edicek