sevcem12 Narmina95 şifa olsun, 3. dozu geçen hafta oldum ben. 12 saat sonra etkileri başladı 12 saat yatırdı ama sonraki gün bişi yoktu. Hasta olmaktansa aşı olup kafamız rahat etsin 🙏🏻
Captmom Narmina95 şifa olsun inşallah, kaç haftalıksınız? Benim iki doz aşım var 3. aşıya gerek yok diyorlar ama ben olmak istiyorum. Doktoruma danışmadım henüz haftam erken diye.
Narmina95 sevcem12 aynen canm ya hamilelerde pek etkisi olmuyormuş aşının .Bende şuanlk sadece kolumda azıcık uyuşma var oda olcak artk tetenoz aşısında 1hafta kol ağrısı çektimdi.