Kalp atışına göre cinsiyet tahmini doğru çıkıyor mu arkadaşlar
Mrvgk38 yok qi oneymis oyle😂
Zehra9616 derlerya hani 160 SAN yukarısıysa kız diye
Mrvgk38 vallahi senden duydum ben ilk defa tobeee bide 2.yi dogurcam baya cahil kalmisim
Zehra9616 Estağfirullah olur mu öyle şey benimkide kulaktan dolma şeyler işte
benim 169du ama erkek. hurafe hep