Bolkopuklukahve Kızlar normal doğumda özel hastane de 1 gün kaliniyormu yoksa akşama tabircu ediyorlarmi nasıl oluyor yakın zmanada doğum yapan varmı kısmetse 20 gün sonra doğum yapicam ona göre yanıma malzeme alayım dedim
Zehra9616 Bolkopuklukahve her hastahane 24 saat musahade altinda tutar cnm oyuzden ona gore almalisin ozelde birazcik torpilli oluyosun tabi 😊al caninin istwdigini
2-prensesannesiii Bolkopuklukahve ben gece doğum yaptım öğlen çıktım . Bir sikinti yoksa genelde çıkarıyorlar
Hakanbuse Bolkopuklukahve normal oldugu icin ne zaman dogumun bilemezsin sancin belki oglen baslar aksama anca dogurursun o gece yatarsin ertesi gun oglene falan cikarsin
Reyyankus Ben akşam on buçukta doğum yaptım ertesi gün ikindi vaktinde taburcu ettiler. Kızımda da yine 10 buçuk civarı doğum yaptım akşam üstü çıkardılar ama çocuk doktoru geç geldi o yüzdendi.