duyguuudmr Ezram2121 12.hafta bittii lekelenmelerim bitti. Sadece yat dinlen baska hic bisey yapma canım gececek Allah’ın izniyle 🤲🏻
Aslanmom1 Ezram2121 Değil canım. Ben tüp bebek yapmadım ama o şekilde 8 haftalık bebeğimin kalbinin durduğunu öğrenmiştim. İlla seninde öyle olcak diye bişey yok ama doktora gitmelisin bir an önce. Hiç bir leke normal değil…
Ezram2121 Aslanmom1 benim değil yengemin götürdük 16 yıllık mucizelerimiz ikiz hemde ama korkuyor Allah büyük ben 8 aylık hamileyim yengem için merak ettim Allah razı olsun sizden
Aslanmom1 Ezram2121 anladım canım bence doktora görünsün hemen. Eğer doktoru kalp atışlarını duyarsa zaten ilaç verir. Riske atılacam bir durum değil gerçekten başıma gelince artık çok korkuyorum…
Aynurm 9.6 haftalikta bende de oldu, hemen doktora gittim. Hematom var dedi, stres, is yapmak olmaz. Istirahat, bol-bol uzanmalisin dedi. Progeston kullaniyorum. Inshallah kendiliginden gecib gider. Kedi kendine kayb olmasi lazim