Gulerdemr01 Haftadan 27. Haftaya kadar geldık PRİLAM sız duramıyorum bulantı kusma yuzunden yemek yiyemiyorum ne yapmam lazm onerınız varmı kızlar. İlacı acil kesmem lazm ama olmuyor ilk gebeliğim danısabilcegm kmse olmadığı için soruyorum kusura bakmayın.
busbus94_ Gulerdemr01 ben 12+4 üm kullanıyorum 6 haftadır duramıyorum ben de. Ama siz neden kesmek zorundasınız doktor mu söyledi
Dmteyll Gulerdemr01 29.haftama giricem bu zamana kadar prilamla geldim kusa kusa ama şimdi o bile fayda etmiyor artik dün gece uykumdan kusarak uyandim resmen extra bir bulanti hapina daha basladim ama o da etki etmedi
Zumranin-annesi123 Valla benim daha küçük bende kesemiyorum 15 haftalik 1 gün içmeyeyim yatalak oluyom. Cinsiyet belli mi
busbus94_ Gulerdemr01 ben burda okumuştum 34 de bile içen vardı. Duramıyosan bence devam et kusma olunca bebeği de besleyemezsin
Gulerdemr01 Dmteyll gece içtimmi 2 tane ertesi gune hersey yiyip içebiliyorum canm ama içmedmmi o gun bana zehir oluyo işte Allah yardımcımız olsun valla zor
Gulerdemr01 busbus94_ doğru soyluyon kuzum da ilaca fazla diyorum kendimi alıstırmym cnku ben 4 senedır bıyerm bile agrısa ağrı kesici VS herhangi Bı ilac kullanmadım
busbus94_ Gulerdemr01 valla ben de senin gibiyim. Bel fıtığım var kas gevseticiyle yasıyodum. Şimdi bi prilam içiyorum o da mecbur bence kasma hiç yine için rahat etsin doktora sor bi