damlaakman merhaba kizlar ben 8. haftalarda gitmistim ilk doktora. doktor imom primo verdi hemde b12 eksikligimde var demistim oyle bunu verdi icinizde kullanmis kullananlar varmi bir kac vitamin bulunduruyormus icinde heralde 60 tlye aldim