adsmom Haftadayım 17’den beri falan kalp atışım yüksek olduğu için kalp ilacına başladım. İlk başladığımda 145’lerden 115’lere düşürdü ama artık hiç 140’ın altına inmiyor ilaca rağmen 🥲 bu durumda olanlar var mı? Tekrar kardiyoloğa gideceğim sanırım
Maaaile Geçmiş olsun oncelikle. Benimde nabiz sıkıntım var ama sizinki kadar yüksek değil. En fazla 120lere çıkmıştı. Tahlillerinize baktiriyor musunuz? Doktorum kansizlik,demir eksikligi de yapar demisti.