Kızlar şehir hastanesine gidiyorum doktorum pazar günü bakayım üçlü taramanın sonucuna diye bu pazar gel dedi ben sonuç kağıdıyla giriyordum haftaiçi gittiğimde ama hafta sonu olduğu için ordan kağıdı alabilir miyim hafta sonu nasıl oluyor bilmiyorum yada sistemden bakar mı sonucuma kağıdım olmazsa