Tostosunannesiii Bugün ilk defa 4 doz sadece sabah aç karna yaptıgım insülin şekerimi düşürmedi ve yüksek çıktı yine.. bu şekilde olan varmı ? Bugün ilkkez kullandım .. vücudun alısmasımk lazım ılk bırkaç gün bu sekılde duzensızlık olurmu ?
gamzosgamzos Tostosunannesiii hangi marka insuline basladın acliklarımı tokluklarımı duzeltmek icin ben gunde 1 kere levemir 3 kere novarapid kullanıyordum zamanla duzene girer insulinin bir zararı yok merak etme
Tostosunannesiii Ayrıcada insülinden zarar gören oldumu ? Ben ılk vurulunca agzım vs kurudu . Şekerde yuksek cıktı sanırım o yuzden . Peki en basiti insülin sonrası öğünde azalmamı lazım
Tostosunannesiii gamzosgamzos novarapid kullanıyorum ama bugunde yuksek cıkınca hayal kırıklıgıma ugradım resmen doğumuma 3 hafta kaldı zaten bebek ve ben rahatlayım dıye yazdı dıyetle geldım 22 haftadan bu zamana 🥺☝🏻🤲🏻 Ama son haftalarda sabah sekerımı bir turlu dengeye alamadık o yuzden sanadece sanaha yazdı
gamzosgamzos Tostosunannesiii evet canım girer girmezse doktoruna muhakkak bildir ona gore unitesini yukseltir evet son zamanlar dengelemek cok zor oluyor