Ben 5 gündür ümraniye kadım doğum devlette kalıyorum. 1 aydır hiçbirşekilde yemek yiyemedim kan değerlerim çok düşmüştü benim ve bebeğim tehlikeye girmiştik hemen yatış verdiler. Gümde 3 serumla besleniyorum fakat hala yemek yiyemiyorum miğde bulantım 3. Gün itibariyle biraz düzeldi ama iştah 0. Vitamin takviyeside yapıyolar. Hiçbirşekilde yemek yiyemiyorsanız gelip acille konuşabilirsiniz yatış verebilirler sizede