asliu_ Gunaydin az once ikili test oldum radyolojiden sadece bu kagidi verdiler kadin doğum evrak vermedi bir sorun gözükmüyor dedi radyoloji doktoru anlayanlar bakabilir mi cok teşekkür ederim,,,, https://resimyukle.io/r/0WOtVoU7fM
01rebirth asliu_ canım bunlar ukturasyon ölçüleri burun kemiği ve ense kalınlığına bakılıyor, birde kan vermişsinizdir, onlar çıktıktan sonra tekrar hastaneden bir kağıt alacaksınız onunla bakılıyo
asliu_ 01rebirth kan sonuclari 15 gune cikar dedi ben hic bilmiyorum bu isleri doktor da aciklamadi ama simdi biraz anladim sen söyleyince cok teşekkür ederim
01rebirth asliu_ rica ederim canım evet 15 güne çıkıyor e nabızda yazmaz hastaneden alınıyor bilgin olsun, inşallah temiz çıkar
asliu_ 01rebirth cok teşekkür ederim ama radyoloji doktoru ense kalinligi ve burun ölçüsüne normal dedi kanda nelere bakiliyordu
01rebirth asliu_ pap-a değeri ve beta değerleri var onlar önemli, bütün baktıklarının sonucuna göre bir risk raporu çıkarılıyor sayı değeri yani, mesela 1000/1 yani bin bebekten bir bebek dow sendromlu gibi sayılar veriliyor