aymidt30 merhabalar, bemim ilk gebeliğim o yüzden acil bi durumda yakınımızda olması açısından bi görüp tanışmak istedik, ilgili diyebilirim telefonunu veriyor biz pazar günü kötü hissettiğimde arayıp cevap vermişti o konuda sıkıntı yaşamadık. Daha rahat bi doktor diyebilirim çok telaşlandırmıyor ama yine de ben emin olamadım🤷🏻♀️ Muayene ücreti 200 tl cihazı da güzeldi hep renkli çıktı aldık. Ama dediğim gibi ilk gebeliğim pek bildiğim bişey değil cihaz vs.