Busraaydiiin Kizlar 17 haftalık hamileyim ve bu gece galiba hep sola yatmisim yada belimmi açıldı üşüttü bilmiyorum. Ama sol belim felaket tutulmuş gibi aciyor. Bebekte bı sikinti olmaz dimi ? Birde ne yapabilirimde gecirebilirim bu tutulmayi