Tugba6336 Merhaba hanımlar normal Doğum düşünüyorum hastahane de hangisini tercih etmeliyim ? Neden pijama yada neden gecelik ?
Sedakanikyis Tugba6336 Sürekli alttan muayne edildiği için açıklık var mı diye gecelik tercih ediyorlar doğumdan önce. Doğumdan sonra pijama takımı tavsiye ederim.
ElifGuven Tugba6336 ikisini de Alman lazım canım çünkü normal Doğum diye düşünüp zorunlu olarak sezeryan olanlarda var
ElifKarata Tugba6336 kesinlikle gecelik eve geçtiğimde de alt üst takım aldım misafir gelince giyerm diye yoksa normal evde kullandım pijamalarımı giyicem rahat olmakta fayda var 😘
Tugba6336 Gizem51 Cigdemoyku Sedakanikyis Elos Gulyllu BernaEkrem çok teşekkür ederim hanımlar bende gecelik alayım . Tesettürlünün önerdiğiniz var mı netten bulabileceğim
BernaEkrem Doğumdan önce sancı çekerken ameliyat önlüğü giydirmişlerdi bana. Sezeryan oldum sonrasında gecelik daha rahat oldu tuvalete gidince
Gulyllu Kesinlikle gecelik canım ilk Doğumda hem annem hem kv ısrar ettiler dik başlılık yaptım pijama takımj aldım ama sürekli alttan muayene ettikleri için cok zorlandım sonuç hastanenin o zevksiz gecelikleri ile kaldım ortada 🤦🏻♀️
Flz Tugba6336 lohusa sepetinden aldım ben tesettürlüyüm yere kadar uzun bi gecelik aldım Bide pijama alcam yeterli 🙆
Kubrabenal Tugba6336 herkesin farklı bir fikri var bu konuda canım bende cok sordum en sonunda Bi takım pijama Bi takım gecelik sabahlık aldım
Tuba8435 Tugba6336 doğumdan önce önlük oluyor üzerinde zaten o zaman sorun değil ama normal doğum olacaksa mutlaka en azında ilk gün gecelik çünkü sürekli alttan muayene ediliyor dikişler filan kanamam onun için gecelik tavsiye ederim.