Tulayyy- Kafanızı sürekli tansiyonunuza takarsaniz hep yüksek cikar,yapmayın sakin olun,günde 2 kere ölçün sadece sabah,akşam zaten ilaç kullanıyorsunuz sıkıntı olmaz inşallah.Yalniz soyle bisey var o tansiyon ilacının tansiyonu düzenlemesi 1 haftayı bulabiliyor.Ilk günler bi yüksek bi düşük ölcebilirsiniz panik olmayın sakın.