
Ben de pcos var.11 kilo verdim geçen ay gününde adet oldum.Bu ay 6 gün gecikiyordu.Sol kasığımda ağrım var.Oğlumda da aynısi olmuştu.Test yaptım ilk dakikalarda yoktu 5 dakika sonra baktım kesik ikinci çizgi vardı.Sonra 5 6 test daha yaptım biri silik çıktı diğerleri negatif. 🤷♀️ Hepsi aynı marka.Tek testle kalmamak gerektiğinin kanıtı.