Kızlar doğum şeklinde çok kararsızım, ikisinden de korkuyorum. Herkesin felaket doğum hikayelerını duydukça iyice panik oluyorum. Aklım normalden yanaydı en başından beri epidurallı. Ama doktorumda pek yanaşmadı epidurale. Sizin normal doğumlarınız nasıldı. Büyükler anneler hep çok dikişli çok kötü geçirmişler. Belki yeni olanlar öyle değildir diye düşünerek sizlere sormak istedim. Kaç dikişiniz vardı ilk doğumlarınızda nasıl toparlandınız