

13 haftalık gebeyim 2 gündür boğaz ağrım vardı şiddetli, sanıyorum ki bademciklerim şişmiş. boğaz ağrısı burun akıntısı baş ağrısı vardı dün gece yarısı başım çok ağrıyınca uykunun arasında kolanyalı yazmayla başımı sıkıp bağladım çok mu sıktım ne yaptıysam alnımda şişlik ve morarma oluştu ne yaptıysam geçmiyor şişlik. Bide normalde bulantılarım geçmişti sabah bir kaç kez sarı sarı kustum hiç öyle olmaz normalde. Başım çatlıyor, sol kulağımdan kalp atışı ritminde sesler geliyor. Ne yapmalıyım doktora mı gitmeliyim ne yapıcağımı bilemedim! Bebekte bir şey var mıdır onu da bilmiyorum normalde böyle kusmam çünkü