Kızlar ben 25+5 haftalık hamileyim. Başından beri hiç midem bulanmadı koku hassasiyetim de olmadı. Ama bir kaç gündür burnuma bazı şeylerden( kremimden,yoğurttan,mandalinadan,limon kolonyası,saç kremimden ) kötü koku hepsinden aynı koku bu arada alıyorum ve mesela yoğurdun tadıda çok kotu gelıyo. Yaşayan var mı aranızda? Acaba benım tat kokum mu bozuldu anlamadım hamilelikten mi yoksa alakası yok mu ? Danışmak istedim.