1Dygs1 Minikprens22 üzülüyorum , ama bir şey değişmeyecek bunun bilincindeyim aslında ama olmayınca olmuyor 😔🙏
Angels21 1Dygs1 üzülmeyin benim 2 başarısız denemem vardı 3. Denedik şimdi oldu ümidinizi kaybetmeyin ama doktor çok önemli ben 2. Den sonra doktorumu değiştirdim doktorum çok başarılı yurt dışından hastaları bile geliyor
Angels21 Tomrishatun o kadar başarılı iyi bir doktor ki asla pes etmiyor ben çok memnun kaldım sadece randevun olduğu halde 2 saat beklediğim bile oluyor ama herşeye değdi ☺️