22 aralık da 2 tane ileri evre kaliteli 5.gün embriyosu transfer edildi.Arada kasık batmalarim oluyor. Merakımı gidermek için öylesine bu sabah yani 6.gunu kaset yaptım negatif üzüldüm haliyle biraz. 3.denemem bu sizce erken mi yaptım kaset testte çıkması için.Sizlerin beliritisi varmı.