Aryannannesi 14+6 leke gördüm yine 2 haftadır uzanıyorum doktor kontrolüne gidiyorum , bebek iyi dedi. Ben yine çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı?
Serapp11 Aryannannesi bende aynı durumu yaşıyorum bende korkuyorum banada bebek iyi dedi bende suan 14+2 deyim
PrensS_annesi Aryannannesi canım b3nimde 8. Haftada olmuştu leke değil bildiğin kanamaydi. İlaçlarımı kullandım 2 hafta hiç kalkmadan yattım. Çoğu gebelikte görülüyor bende panik yapmıştım ama hiç gerek yokmuş içini ferah tut.Şuan 16 haftaligiz sen elinden geleni yap takdir Allah’ın .
Mysaa Aryannannesi benim kuzenim doğuma kadar hep leke kanamalı geçti canım o geziyorduda tozuyorduda ama sukur saglıklı aldı kucagına. Korkma sende doktoruna guven ne diyorsa yap dinlen diyorsa gerekirse vcden vcye kalk ilaclrnı kullan bol bol kendine bak 🙂
Papatya58 Zor yollar inşallah geçecek. Ben 13 teyim kanama yaşadım pazar şimdi kesildi Allah’a şükür. 15 günlük yatış dedi doktor.
Mysaa Aryannannesi evet hatta biraz erken doğdu afedersin pacasında kanamayla gitti doguma ama bunj sen endişeln vs diye demedim öyle anlama hani bunlarda olabilcek seyler bazen böyle bu tarz durumlarla karsılasılabiliyor diye demek istedim canım 🙂