Kızlar perş. Günü doktor randevum var. 35 haftaya girmek üzere olucam. 31.haftamda ağdaya gitmiştim şimdi gidilcek kadar çıkmadı bacaklarım temiz ama bikini bölgesinde tek tük var. Napmalıyım sizce gitsem mi ağdaya yinede. Şimdi gitsem doğuma kadar yine çıkmıcak doğum temizliğini tam son zamanda yapamamış olcam 😅 kafam karışık bu konuda siz kacıncı haftada doğum ağdasına gittiniz? Çatı muayenesi kaçıncı haftada yapıldı?