Deletedmom0067 Iki gun once sezaryan dogum yaptim ama kanamam hala yok ilk sezaryanda baya olmustu hasta bezi bile kullandim. Şu iki gunde toplasan 2 ped dolmamistir hemsirelere sordugumda hep normaldir diye gecistiriyolardi aranizda yasayan oldumu hic sezaryan sonrasi kanamasi olmayan varmi
Taila İlk doğumumda 40 ım çıkana kadar lekelenme kanama oldu hep sezeryanla.. kişiden kişiyemi değişiyo acaba ben bıkmıştım artık sürekli bi leke herhün aynı şey 40 gün de az değil yani yıkanıyodum yine geliyodu sinir bozucu doktorunuza danışın bence belki şimdi olmassa adetinizde yoğun olacak bilemeyiz ama olması şart tabi..
Gulsunoyku Içerde kirli kan kalmasın diye karnıma hemsire bastırdı doktorum alttan kanı boşalttı sonra 2 gün bebek bezi yetiştiremedim o kan geldikçe karnım indi bence başka bir doktora git hastaneden çıktıysan neler duyuyoruz allah korusun
Deletedmom0067 Gulsunoyku hemsirede bastirdi karnima hastanede kanama kontrolumu ne yapiyorum dedi cok cokk acidi hatta ama iyi bisey yok dedi gitti
Deletedmom0067 Gulsunoyku daha gitmedim 4 gun oldu dogum yapali 10. Gununde dikislerimi almaya gidicem