Merhabalar dünden 3 gündür bebeğimi fazla hissetmiyorum dünden beri hiç hareket etmiyor sanki. Bu normal mi bu haftalarda yani endişeliyim muayane ye gitmem gerekir mi acaba. Doktoruma sordum cevap bekliyorum aranızda yaşayan varmi bu durumu 21+6 hafta bu arada