Nesliihang 5 gündür hastanede yatıyorum 9+4 üm hiç yiyemediğim için damardan besliyolar. Tsh hormonuma baktılar. 5 haftalıkken 1 di şuanda 9+4 üm 0 çıktı ne demek oluyor bu, bunun için ayrı tedaviye başlicaklar. Declet hast oldugu için söylemiyolar soruncada
Ysa Nesliihang troiid hormonu yüksek çıkınca bebeğin düşük tehlikesi oluyormuş bende de ilk. Hamileliğimde çıktı düzenli savları aç karnına ilacımı aldım 2.hamileliğimde de Almam gerekliydi bi süre kullandım artık bıkınca bıraktım ömür boyu kullanılacakmış geçmiyormuş denildi bana
Ogretmen_1 Benim vilgim yok ama az önce forumda gezerken hipertroid başlığına girdiğimde gördüm. o başlığa bi bakabilirsiniz sizin gibi tsh değerleri 0 civarıydı