Bebeğimin bağırsaklarında parlaklık görüldü … doktor kistik fibrozis olabilir dedi down riskini de arttırır dedi . Ama zamanında kanama yaşadım belki bir ihtimal ona da bağlıdır ama çok parlak diye amniyosentezi önerdi reddettim kağıt imzaladım beklemek istiyorum 🥺🙏🏻 Başına gelen oldu mu ? Duyan oldu mu ?