Kızlar dün (39+6 ) akşam üstü 5.30 da gezmeden dönerken sokağın başında suyum geldi sıcak sıcak hissettim hızlıca eve girdim acaba mı diye ama gelmeye devam ediyordu akşam 10 u 5 geçe doğdu oğlum şuan hastanedeyim suni sancılı normal doğum oldu allttan dikişim var biraz . Darısı tüm bekleyenlere olsun 🙏🌼