Esrasenturk8 Aayse123 bu testi yaptırdığıma cok pişmanım. Cocuğu aldırma gibi bi düşünceniz yoksa yaptırmayın hiç. Doğruluğu cok az olan bi test zaten
Tgclvnt Esrasenturk8 Size katılıyorum ve bende yaptırdım ultrason da normal herşey denip kanda yüksek çıktı. Başka test yaptırdım şimdi sonuç için ama içim içimi yiyor nedir ne değildir diye