gunes1234 mecbur değil risk grubunda değilseniz yükleme yapılmasına gerek yok ben yaptırmadım doktorum da yaptır demedi. Açlik tokluk testi yaptırtti o şekilde de anlaşılıyor değerlerde birşey görürse zaten önerir belki benim zaten düşük çıktı şekerim yok. Yükleme zaten tehlikeli olabiliyor bebek için direkt yaptırmak sakıncalı.
Yani açlık tokluk testleri Özelde bile yaptirsanz 20 TL bir ücreti var sağlık ocağında da yaptırabilirsinz tabi.