39+1 de suni sancı ile başlayıp sezeryan ile biten doğumum oldu dün 5 gibi doğum yaptım. Önce bebeğimi gayet iyi diye getirdiler sonra tikanmaya nefessiz kalmaya başladı birden bire amniyon sıvısını geri çıkarırken oluyo falan. Dediler 3 kez falan olup morarinca yoğun bakım a aldılar akşam . Ne kadar kalacağıda belli değil. İki hafta geride n geliyordu gelişimi de. Başına böyle bişey gelen var mı . Çok korkuyorum bebeğime bişey olursa diye 😔