birsusamtanesiydin Merhabalar ben taze bir anne 😇 Haftamda çatı muayenesi olmuştum daha doğrusu olamamıştım 🤣 kendimi aşırı kasmıştım doktorum ‘bu şekilde kendini kasarsan normal doğum yapamazsın şu an seni muayene bile edemedim 39. Haftada tekrar muayene edelim normal mi sezeryan mı karar verelim ‘ dedi . Tam 39. Haftamın sabahın da suyum gelmeye başladı çok az miktarda da kan geldi . Çok dua etmiştim gece Doğum başlamasın vakitli olsun gündüz gözüyle olsun diye . 8.30 da hastanedeydik 9 da sancım başladı . Muayene ettiler 2 cm açıklığım vardı. Doktorum geldi korkulu rüyamdaki o soruyu sordu 😄 ‘normal mi sezeryan mı ‘ bir cesaret geldi normal dedim çünkü her şey çok güzel ilerliyordu . Hiçbir şekilde yürüyüş , egzersiz, pilates , Meryem ana otu , merdiven inme çıkma, hurma yeme vs hiçbir şey yapmadım . 9 cm açıkla Normal Doğum yaptım sadece çevremdekilerin duasıyla olduğuna inanıyorum 🙏🏼 Ama bundan öncesini de anlatayım 🤣 nst ye bağladılar o oda da sancımı çektim . Yanımda annem ve eşim vardı k. Validem dışarda bekledi . O sancının tarifi Yok 🥺 eşim bir süre sonra kıyamadı sezeryana dönelim istersen doktorla konuşayım dedi . Gitti doktorlar konuştu . Geldi tekrar muayene etti. 10 dk içinde kararını ver dedi açıklığımı sordum 7 cm dedi tamam dayanacam dedim dayandım kızlar kimse inanmıyordu kendim de dahil ama normal doğurdum ve çok güzel bir his o Doğum anına şahit olmak onun ağlamasını duymak Allahım herkese güzel doğumlar nasip etsin . Bir de Doğum sırasında dua edin ben bebeğim emsin sütüm olsun diye dua ettim . Çok şükür zorlanmadım . Eve geldik ilk gün bile ortalıkta dolaştım durdum . Elbette ağrı oluyor anne olmak kolay değilmiş ama o koku her şeye değer 🧿❣️🙏🏼😍
kediannesi60 birsusamtanesiydin yaaa ne kadar güzel bir doğumun olmuş canım benim valla bana umut oldun havalar soğuk yürüyüs yapamıyorum evde spor yapmaya çalışıyorum herşey olucağına varıyo maşallah size🧿🧿🧿bebeğinizi sağlıcakla büyütün inşallah🌸
Fadmet birsusamtanesiydin ayy maşallah size ne güzel bir doğum olmuş, sağlıcakla da büyüsün inşallah 🧿🌼
birsusamtanesiydin kediannesi60 Umut olabildiysem ne mutlu bana 😇inşallah sizde kolaylıkla bebeğinize kavuşursunuz ☺️Çok teşekkür ederim 🙏🏼
birsusamtanesiydin Fadmet çok teşekkür ederim hepimiz bebeklerimizi sağlıkla huzurla büyütelim inşallah 🧿❤️☺️
example merhaba hayırlı olsun suni sancı aldınız mı? saat kaçta doğdu yani kaç saat sürdü doğum? bir de kaç kilo doğdu?
birsusamtanesiydin example merhaba kendi sancımla Doğum yaptım sancım 8 saat sürdü . Aslında sancı sırasında da pek yürüyüş yapmadım o yüzden uzun sürdü bir kaç kez squat hareketi yaptım . 3.300 doğdu kızım 😊