gizem3435 Sabriye1 bir gün içinde gelmişti. Ama kişiden kişiye değişiyor tabi. Bol bol yürüyüş yaparsanız daha çabuk gaz çıkarırsınız.
SelinYakgul Sabriye1 benimde en büyük korkum bu canım 🙄 net bir bilgim yok ama sanırım gaz çıkmayınca iğne yapıyorlarmış diye duymuştum ne derece doğru bilmiyorum 🤷♀️ Yanlış yönlendirmek istemem 🤭
RumeysaNur34 SelinYakgul yanlış canım sadece çıkış yapmanı istemiyor doktor imza verip çıkabiliyorsun çıkmadan da lavman yaptılar o kadar
PregnantLady Sblut23 Bende 1 hafta oldu doğum yapalı sol tarafım içten yanıyordu hiç geçmicek zannettim ama 6-7 gün sonra normale dönüyorsun yavaş yavaş.
hepoyleolurzaten Sabriye1 Sezaryen olduktan 7 saat sonra. Bol bol yürüyüş ve sıvı tüketimi tavsiye ederim özellikle kayısı kompostosu
hamisanne_63 Sabriye1 en cok korktugum konu bu olduğu için sezaryen den bir hafta önceden günlük kuru kayısı ve kayısı suyu içeceğim asla kabız olmak ve gaz sorunu çekmek istemiyorum
Hzlkaya Sabriye1 beni daha ameliyathaneden odaya getirdiklerinde yatağa koyarken çıkardım 🤦🏻♀️😂 ama büyük abdestimi yapamadığım için lavman yapıldı
Gul-42 Sabriye1 herseyı deneyıp gaz cıkaramayan bn herkes cıkardı bı bn klmıştım bsy denemeyle alakası yok bnce bn bır gun daha klmıştım hstanede ıkıncı gun cıktı gaz glıo ama ıkınamıosun😀