Doktorumuz dün ultrason ile bakarken ense kalin ve ensede ödem olduğunu söyledi test istedi fakat ben down sendromlu olsa dahi aldırmayı düşünmediğim için yaptırmadım keza çevremde bu testi yaptırıp kötü sonuçlar alıp herşeye rağmen sapa sağlam çocuk sahibi olan insanlar var. O sebeple gebelik sürecimi kötü geçirmek istemedim fakat kafama takmıyorum sanarken huzursuzluktan gece uyuyamadım bu durumu yaşayan var mı zamanla bu bahsettiği kalınlık ve ödem gider mi? Şuan 3ay 5günlük hamileyim.