Herkese merhaba buraya bu hikayeyi yazmak için uzun bir yolculuktan geçtik sabırsızlıkla umut heyecanla bekledim eminim hepinizde aynı duygular vardır doğum nasıl olacak bebeğim iyi olacak mı ya aksi bir durum olursa ya bebeğime birşey olursa diye çok korktum son haftalar çok korkulu geçti çünkü bebeğim gelişmiyordu 4 hafta geriden geldiğini öğrendim ve karnımda kalırsa öleceği gibi bebeğimle ölümün aynı anda geçtiği cümleler duydum ve tam bir eziyete dönüştü ve o gün geldi çattı okadar hevesle hazırladığım hastane süslerimi bile götürmek istemedim tüm hevesim kaçmıştı. Neyse doğuma alındım ve o mucize anı yaşadım tek sorduğuö soru bebeğim iyi mi oldu çok şükür herşey yolundaydı ama bebeğin eşi yapışmış ve beslememiş bebeğimi kordon dolanmış boynuna ama ne hikmetse 3 güne bir gittiğim doktorum bunu görmemiş .. başka bir doktor kalbi delik demişti bir serçe parmağı yok diğeri idrar kesesi yok demişti ama sonuçta bebeğim sağlıkla dünyaya geldi her doktor herşeyi bilmiyormuş aranızda olumsuz şeyler duyup moralini bozan varsa hiç o güzel anların tadını kaçırmasın herşey çok güzel olacak inanın.. sezaryen sonrası başta biraz ağrım oldu ama dayanılmayacak kadar değil ayağa kalktıktan sonra herşey sırasıyla düzene giriyor ben sürekli kalkıp yürüyorum git gide daha iyi olduğumu hissediyorum başka sorular varsa elimden geldiği kadar yardımcı olurum bende doğuma girmeden kafamda çeşit çeşit soru vardı ne isterseniz sorun🥰