Merhaba arkadaşlar kalsiyum hapı kaçıncı ayda kullanılmaya başlanıyor? İlk gebeliğimde osrecare kullanmıştım kendimi çok güçlü ve enerjik hissediyordum deli gibi iş yapıyordum suan 17+3 ün kolumu kaldırmak istemiyorum çok yorgunum🙁 ostecare iyi geldiğine inanıyorum geçen ay doktoruma sorduğumda daha erken demişti randevum 10 ocakta ozamana kadar takviye almak istiyorum sizler kaçıncı hafta başladınız?