Kızlar duydum ki doğuramıyorum diyen herkez doğurmuş deniyim dedim bana duua edin bebişim 4 kg ye yaklaştı nasıl doğurcam diye kara kara düşünüyorum🥺🙈 bir an önçe de gelmesini istiyorum bi yandan belirtilerim var ama gelen giden yok 🤷🏻♀️ Ne yapmalıyım..?🥺🙈🙈