Ysa ahududuyapragi bende 40 I bitirdim halen bişey yok zor yürüyorum penguen gibi inş bir an önce hayırla doğumumuz olur
Anemoniasp ahududuyapragi Artık ne kadar açşam, doymuyorum diye okumuşum😀 Tez vakitte bebişi kucağına alırsın inşallah
Nergis322 Ay hadi inşallah sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize qa ben de doğurmak istiyorum artık 🥺🙈 39+2
Mehtapca06 Ben 41+3 de doğurdum hadi inşallah beni geçmezsin çünkü hamileliğim en zor evresiydi son hafta 😂