a-melis sağolun . Evet spinal sezaryen oldum. Tabiki biraz ağrı oluyor ama dayanılmayacak kadar değil. Doktorları, ebeleri, hemşireleri ben çok beğendim. Hepsi sağolsun çok güZel ilgilendiler . Doğum için ikinci kata çıktım ben, herkesin ayrı sancı odası var tuvaleti banyosu var. Normal doğumlar orada kendi sancı odasında doğuranları gördüm. Ama doğumu yapınca Ordan normal servise odaya çıkarıyolar.