Merhabalar , bugün iccamasirima ıslaklık gelmesiyle hissettiğim bir andı sonra araştırdım ve korktum akşamına doktora gittim ozeldeki doktor turnusol kağıdı verdi 30 45 dk sonra gel dedi bebek kalbi atıyor ıyi dedi ama bebeğin sıvısi gelmiş dedi pedde öyle anlaşılmış, sonra çam ve sahraya gittim , doktor baktı bebeğin suyu ıyi dedi , kalbi atıyor, alttan muayne etti ve test yaptı ve şuan için birşey gözükmüyor dedi , yat dinlen bol su iç dedi başına böyle birşey gelen varmı napmam lazim ilaç falan vermedi direk gönderdi eve