Denizkizinannesi bu testler down sendromu kesin var diye sonuç veren testler değildir değerler yüksek çıkarsa bir tık bile olsa öyle bir ihtimal var diye uyarı verir sadece onu da doğmadan bilemezsiniz neden korkuyorsunuz lütfen korkmayın risk oranı ölçülür sadece hiç bir doktor size evet bu bebek down sendromlu diyemez. Öyle bir şey yok korkma.
Ayrıca bunu anlamak İçin göbekten sıvı alıp yine ölçerler ondada bebeği riske atmış olursun o bile %100 sonuç vermez sadece bebeği riske atıp susuz kalır Allah korusun. Gönlünü ferah tut. Riski yüksek çıkıp turp gibi olan bir çok bebek var bunu düşünme bile.