Asilsmommm İdrarda lökosit 10-12 eritrosit 2-3 epitel 6-7 görüldü diyor sonucumda ne olacak şimdi ne varmış yani anlayalmadım.Kültür testi ister mi doktor kültür testi yaptıran var mı
Selin12- Asilsmommm enfeksiyon var canım benim de degeron bu şekildeki tek kullanımlık toz antibiyotik vermişti
Saliha16 Bende bu değerlerin biraz daha yükseği çıkmıştı hafif enfeksiyon var denmişti ve suya katıp içmelik tek bitane toz ilaç verildi. Onu içtim birde bol bol su içmen gerekiyor dedi doktorum uyguladım ve geçti
Saliha16 Asilsmommm hayır alttan hiç bakılmadı bana hamileliğim boyunca. Tam idrar tahlili yaptırdım geçip geçmediğini öyle anladık