Merveofs adı üstün de 10 yaşında çocuk diyorsunuz, ve aşağıda bir an önce büyüsede o evden ayrılsın diyorsunuz. Bence acayip şekilde yanlış düşünüyorsunuz. Kardeşim 11 yaşında acayip öfkeli biri, öyle olmasının sebebi aramızda çok yaş var küçük olduğu için hep el üstünde tutuldu herşey onun istediği gibi oldu. Bu aslında aileden gelen birşey o çocuktan kaynaklı değil yani, kardeşimi 1 seneye yakın pedagoga götürdüm ve doktorumuz bana bu çocuğun hiç birşeyi yok neden getirdiniz demişti bana. Okuldaki öğretmenleri ile iletişime ben ayrı geçtim doktoru ayrı geçti öğretmenleri herşeyden memnun doktor ile yalnız kalınca doktor ben hiç bir sıkıntı göremiyorum demişti. Çünkü sadece aile yakınlarına yapıyor. Yani bebeğe ne sıkıntı yaşatabilir Allah aşkına? Yani ben kardeşimden biliyorum anlattığınızın belki 10 katı hiç aklıma böyle bir şüphe düşmedi, etkileniyorsanız da kayınvalidenizde söyleyin ve gitmeyin o olmadığı zaman herkesle daha iyiyim vs gibi şeyler demişsiniz bence hiç hoş değil. Bu arada kardeşimin kafası dağılsın sosyalleşsin diye herşeyi yaptık futbol okuluna yazdırdık herşeyi yaptık ailesi şımarttıysa başka yapacak hiç birşey yok yani